PPS Dubrovnik i rivijera
Poštovani,
U sklopu pilot projekta Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva Turizma Republike Hrvatske – PPS 2014. pred i posezona, TZO Mljet zajedno sa TZG Dubrovnika, Tz Dubrovačko primorje , TZO Konavle i TZO Župa dubrovačka uključena je u projekt pod zajedničkim imenom Dubrovnik i rivijera.
Da bi destinacije mogle aktivno sudjelovati u projektu i iskoristiti pogodnosti koje ovaj projekt nosi, moraju ispuniti zadane uvijete:
U razdoblju posezone treba biti osigurana raspoloživost sljedeće temeljne ponude na destinaciji:
-
poslovna aktivnost/otvorenost najmanje 50% hotelskih objekata na destinaciji (mjereno brojem kreveta)
-
poslovna aktivnost/otvorenost najmanje 10% ostalih smještajnih kapaciteta na destinaciji (mjereno brojem kreveta)
-
poslovna aktivnost/otvorenost najmanje 50% ugostiteljske ponude iz skupine «Restorani» (restoran, pizzeria, bistro, slastičarnica i dr.) i skupine «Barovi» (caffe bar, pivnica, konoba, disco club, noćni klub i dr.)
-
poslovna aktivnost/otvorenost najmanje 50% prodavaonica trgovine na malo (hrana, piće, kozmetika, novine, odjeća, obuća, ljekarne i dr.)
-
poslovna aktivnost/otvorenost najmanje po jedne poslovnice uslužnih djelatnosti (banka, mjenjačnica, pošta, frizerski salon)
-
poslovna aktivnost/otvorenost javnih kulturnih i drugih ustanova (ako postoje na destinaciji)
U razdoblju posezone treba biti osigurana raspoloživost dodatnih sadržaja na destinaciji i to:
-
događanja koja ne ovise o vremenskim prilikama
-
sportski/rekreacijski sadržaji
-
ostala ponuda na destinaciji (izleti, tematske radionice i dr.).
Shodno gore navedenom Turističke zajednice će svatko za svoje područje potpisati izjave sa svima sudionicima turističke ponude, a koji će sudjelovati u ovom pilot projektu do 28. Kolovoza 2014.
Odabranim destinacijama koje će sudjelovati u pilot projektu za posezonu 2014. godine i koje će u propisanim rokovima zadovoljiti opće i posebne uvjete Javnog poziva, HTZ će osigurati veću tržišna vidljivost/prepoznatljivost za ciljane segmente kroz:
-
dodjelu oznake „PPS destinacija“
-
članstvo u nacionalnom PPS klubu
-
isticanje „PPS destinacija“ na posebnoj PPS podstranici na web portalu HTZ-a
-
organiziranje posebnih prezentacija za tour operatore i turističke agencije
-
organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente
-
organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing)
-
ostale marketinške/tržišne aktivnosti HTZ-a
Turistička zajednica općine Mljet